NFL Zone interjú


Melyik a kedvenc magyar és NFL csapatod?
Magyar csapatok közül a Gladiators és a Gringos áll hozzá a legközelebb, de ha egyszer összeáll a Szoboszlói Jak...
Az NFL-ben pedig a New Orleans Saints a No.1


Mi a véleményed az amerikai foci magyarországi helyzetéről?
Örülök neki, hogy egyáltalán van Magyarországon amerikai foci.
Egyre több csapat alakul. Egyre több meccs van és egyre magasabb a színvonal.

Hogyan értékeled a 2007-es szezont?
A szezon előtt reménykedtem, hogy a Gladiátorok végre megszerzik a bajnoki címet, viszont a döntőben a Győr jobb volt mint mi és megérdemelten nyertek.
Annyi bajom van csak talán, hogy rövid a szezon, de lehet csak én vagyok telhetetlen.

Mit szólsz a játékhoz? Szeretnéd, ha többet indítanánk?
A játék nagyon jó! Főleg így, hogy nyertem is valamit, de ha nem nyertem volna akkor sem bánkódnék. És természetesen szeretném ha lenne még ehhez hasonló móka.

Milyen ötleted lenne a nyereményjátékokkal, vagy az NFLZone.hu - amerikai foci portállal kapcsolatban?
A portállal kapcsolatban olyan sok ötletem nincs esetleg annyi, hogy meg ne próbáljátok abba hagyni. Csak így tovább!

GO NFLZONE

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

copyright © JAK 2014